30 oktober 2017
Recent is de commissie Bankieren 3.0 gestart. Deze commissie heeft de opdracht om te komen tot een advies aan de Groepsdirectie over de vormgeving van een extreem klantgericht, met leden verbonden, lokaal bankbedrijf in 2020, waarbij sprake is van een 24/7 uitstekend functionerende volledig digitale bank en waarbij klanten ervaren dat ze via alle beschikbare kanalen uitstekend worden geadviseerd over financiële producten en diensten. De commissie bestaat uit vertegenwoordigers vanuit de Groepsdirectie, directievoorzitters en directieleden van Rabobank Nederland.
De commissie oriënteert zich breed en haalt bij stakeholders, zowel in- als extern, input op om tot haar advies te komen. Ook de mening en ideeën van jou als medewerker zijn voor de commissie erg belangrijk!
Wat verwacht een klant volgens jou in 2020 van Rabobank? Hoe onderscheidt Rabobank zich van andere financiële dienstverleners? Hoe maakt Rabobank het verschil in de maatschappij? Wat kenmerkt een echte Rabobank medewerker? Hoe verhogen we de commerciële opbrengsten en verlagen we de kosten? En hoe werken we samen?
De commissie vraagt jou hierover mee te denken!
Aanmelden voor dialoogsessies
Ben jij degene die altijd vooruitkijkt, vol zit met creatieve ideeën, het beste wil voor onze klanten en de bank, sluit dan aan bij één van de sessies. Zowel medewerkers van lokale banken als medewerkers die werken voor Rabobank Nederland zijn welkom.
Heb je vragen? Neem contact op met fm.nl.c&b.bankvandetoekomst.